Cieľom predkladaného prieskumu je predovšetkým identifikácia potrieb slovenských spoločností v súvislosti s ich prienikom a uplatnením sa na trhoch rozvojových krajín. Vaša odpoveď nám pomôže efektívnejšie nastaviť procesy a adresnejšie prispôsobiť ponuku našich služieb reálnemu dopytu a možnostiam slovenských spoločností.
Na prstoch jednej ruky môžeme zrátať firmy, ktoré sa môžu pochváliť viac ako 100-ročnou históriou. Taký je aj príbeh značky ESSEL.
Prezentácia verejnej inštitúcie sa na prvý pohľad nelíši od budovania povedomia toho, čomu hovoríme budovanie imidžu v korporácii či inštitúcii vo firemnom sektore. Každý subjekt pracuje so svojou reputáciou a s prezentáciou svojej identity. Samozrejme, snaží sa čo najlepšie prezentovať svoj produkt alebo službu nielen verejnosti, ale najmä svojim potenciálnym zákazníkom.
Podľa analýzy expertov je pri dynamike vývoja medzinárodných vzťahov a ambícii podpory hospodárstva prostredníctvom exportne orientovaných odvetví kľúčovou otázkou financovanie a kľúčovým podporným nástrojom sú exportno-úverové agentúry (ECAs).
Exportný klub je pripravované podujatie klubového formátu, ktorého cieľom je prinášať slovenským firmám – exportérom cenné informácie a skúsenosti o exporte a možnostiach expanzie do rôznych teritórií. Eximbanka podporuje slovenských podnikateľov pri ich exportných aktivitách na tradičné trhy krajín EÚ, pričom sa však sústredí na vývozné trhy mimo EÚ a nové, perspektívne teritóriá aj v rozvíjajúcich sa v regiónoch, či geograficky vzdialenejších destináciách.
Po horúcom lete prichádza „horúca“ jeseň. Aj v septembri teploty prekračujú 30 stupňov. Doslova horúca jeseň.
Medzinárodný kongres rodinných firiem
Obchodná bilancia Slovenska s Gruzínskom je minimálna. Potenciál sa črtá najmä v oblasti turistického ruchu, energetiky a priamych zahraničných investícií
Inkluzívny a udržateľný hospodársky rast západného Balkánu závisí od väčšej hospodárskej konkurencieschopnosti. Najväčšími rizikami týchto štátov sú však vysoký podiel neformálnej ekonomiky, ktorý v priemere predstavuje viac ako 40 % HDP a nedostatok modernej infraštruktúry. Napriek týmto výzvam sa najmä Srbsko, Čierna Hora a Bosna a Hercegovina stávajú atraktívnymi destináciami pre investície a export slovenských firiem.
Medzi rokmi 2011 až 2016 sa angažovanosť Eximbanky v oblasti poistenia exportných úverov a záruk pohybovala medzi 400 až 500 miliónmi eur
Poliaci sú citliví na ceny, no otvorení online predajným kanálom